poniedziałek, 26 marca 2018

Ciepłe narzutki - nie tylko ślubne ! - GOTOWE DO WYSYŁKI

Najbardziej poszukiwane w tym sezonie narzutki w kolorach
- śnieżnobiały,
- jasny ecru,
- pudrowy róż,
- błękit,
- beż,
- popiel,
- granat.
Wykonana z antyalergicznej, angorkowej włóczki z włoskiem.
Nie gryzie !
Obwód mierzony na wysokości biustu razem z rękoma z boku (instrukcja mierzenia na ostatnim zdjęciu)
XXS - do 105 cm,
XS - do 110 cm,
S - do 115 cm,
M - do 120 cm,
L - do 125 cm,
XL - do 130 cm,
XXL - do 135 cm
Można je zakładać na dwa sposoby. Sprawdź jaki sposób ubrania będzie odpowiadał Ci najbardziej. W pierwszym przypadku po założeniu rękawka proszę zacząć owijać się z przodu, w drugim z tyłu.










Cena - 240 zł + 17 zł kurier

Instrukcja ubierania


10 komentarzy:

  1. Chciałabym zamówić w kolorze jasnym ecru :) jak mogę to zrobić?
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNE, gdzie dostępne, sklep domeno nie działa. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak można zakupić narzutke ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Czy można się jakoś z Panią skontaktować w sprawie zakupu narzutki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Rownież jestem zainteresowna narzutka. Czy ma ja Pani jeszcze w ofercie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiście. Zapraszam.

      Usuń
    2. Jestem zaintetesowana baaaardzo:) prosze o kontakt .888133112:)

      Usuń
  6. Witam jestem zainteresowans śnieżnobiałą narzutką XL. Czy nosząc rozmiar 44/46 będzie pasowała? Jak można zamówić i na kiedy będzie u mnie? Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam jak mozna zamowic narzutke??

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam jestem zainteresowana dwoma narzutkami tylko ogranicza nas mocno czas. Ślub za tydzien. Prosze o kontakt 696243242

    OdpowiedzUsuń