sobota, 8 grudnia 2012

Grucha. Sweter z gruszką.

"Może i ten sweter jest wieśniacki, ale właśnie taki ma być! Bo mnie w przeciwieństwie do Ciebie gówno obchodzi co myśli o mnie facet, którego mam rozwalić....... A historii tego swetra i tak byś nie zrozumiał."

Kultowy film - kultowa "Grucha".


















Zrobiony z włóczki o składzie 50% bawełna, 50% akryl.


Dostępne są w rozmiarze S, M, L, XL, XXL, XXXL

Wymiary "na leżąco" :

                                S            M               L                XL              XXL            XXXL

długość                    60          63              65               68                70                75
szerokość                 50          53              56               61                66                71

Cena - 200 zł + wysyłka.

Wysyłka:
- kurier - 17 zł.

Jeśli jesteś zainteresowana/y swetrem napisz do mnie:
marzena.inesita@gmail.com

9 komentarzy:

  1. cz jestescie w stanie zrobic taki sweter tylko z tą większą gruchą/?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w tym momencie wykonuję zamówienia ślubne. Bliżej lata moglibyśmy o tym pogadać :)

      Usuń
  2. Zależałoby mi na maj bo mąż ma wtedy urodziny (05.05) więc miałby to być dla niego prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę do mnie napisać, nie będziemy się umawiały przez komentarze :) marzena.inesita@gmail.com

      Usuń
  3. Witam, czy możliwość kupna tego pięknego sweterka jest nadal aktualna? Jeśli tak to byłbym bardzo zainteresowany :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, jest dostępny w każdym rozmiarze. Proszę do mnie napisać : marzena.inesita@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.czy jest opcja zamówić sweterek?jaki czas oczekiwania?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jest jeszcze możliwość kupna swetra?

    OdpowiedzUsuń